środa, 21 sierpnia 2013

Witam w świecie masażu


Witam,  jestem 21letnią dyplomowaną masażystką po Policealnej szkole o kierunku Biomasażu z elementami fizjoterapii. Mimo młodego wieku mam dość sporą wiedzę którą chętnie przekaże w postaci profesjonalnego masażu.

W najbliższej przyszłości chciałabym otworzyć swój własny Gabinet masażu wraz z usługami kosmetycznymi.

Wiem, że przedemną długa droga do spełnienia swoich planów, narazie realizuję się masażami w domu bądz na życzenie dojeżdzam do domu klienta .




Swoje usługi kieruje do osób z województwa Łódzkiego.





Oferuję masaż

*klasyczny
*relaksacyjny
*leczniczy
*Shantala
*masaż kobiet w ciąży
*sportowy
*izometryczny
*masaz wyszczuplający
*masaz antycellulitowy
*masaz gorącymi kamieniami *manualny drenaż imfatyczny
*stawowy centryfugalny
*segmentarny
*masaż stóp
*kręgosłupa
*twarzy
*całego ciała.






Jestem osobą sumienną. Pragnę poszerzać swoją wiedzę o dodatkowe kursy tj masaż świecą, , masaż lomi lomi, masaże z dodatkiem czekolady oraz wiele innych ciekawych rodzai gdzie każdy z przyszłych klientów znajdzie coś dla siebie.

Wszystkich chętnych zapraszam a w razie wątpliwości odpowiem na pytania poprzez drogę emalowia martynaborowiecka.masaz@gmail.com

bądz poprzez numer kontaktowy 669-294-600



Pozdrawiam Martyna Borowiecka

2 komentarze :

  1. Korzystałam z usług masażu, szczerze polecam jeśli Pani Martyna zachwyci mnie swoim masażem to na pewno będę częściej korzystała z masaży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam się na przyszłość w potrzebie masażu

      Usuń

Dziękuje wszystkim za odwiedziny.